Standlocatie: Moerdijk
Ervaringsniveau: Junior – Medior – Senior
Werkweek: 24 – 28 uur
Dienstverband: Vast
Functieniveau: Mbo-4

 

Momenteel zoeken wij voor ons Finance team, bestaande uit 3 medewerkers, een nieuwe collega die graag in de cijfers duikt, kritisch is en energie krijgt van een foutloze bedrijfsadministratie.

Je komt terecht in een gezellig team waarvan je de juiste begeleiding zal ontvangen. We werken op twee locaties. In Moerdijk en Alphen aan den Rijn. Jouw werkplek komt in Moerdijk

 

Wat krijg je ervoor terug?
  • Een baan in een ongedwongen werkomgeving. Met een interessant en herkenbaar klantenbestand.
  • Een uitgebreid en op maat gemaakt inwerkprogramma.
  • Bij goede prestaties ontvang je na je 1ste contract direct een vast contract.
  • Marktconform salaris op basis van jouw kennis, ervaring en ambitie.
  • Cao met Aanvullende arbeidsvoorwaarden, zoals: eindejaarsbonus, extra verlof bijkopen, fietsplan, pensioenregeling en fruit van de zaak. Extra verlof sparen en generatieregeling (pact).
  • Informele, toegankelijke werksfeer waar plek is voor gezelligheid.
  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag van 08:00/09:00 uur tot 16:30/17:30 uur.
  • Regelmatige gezellige activiteiten zoals barbecueën, uitjes of een kerstbrunch.
Ik hoor je denken, wat ga ik precies doen?
  • Je boekt en handelt de inkoopfacturen en kostenfacturen af.
  • Je zet de verkoopfacturen in klantportalen.
  • Je bewaakt de debiteurenadministratie.
  • Je verwerkt de bankafschriften en creditcardbetalingen.
  • Je staat collega’s en klanten te woord op gebied van financiële afhandelingen.
  • Je ondersteunt onze Financial Controller en Financieel Manager bij diverse taken.
  • Je bestelt kantoorartikelen voor de organisatie
Dit ben jij:
  • Je hebt een bedrijfsadministratie of financieel administratieve diploma op mbo-niveau. Of je hebt vergelijkbare ervaring opgedaan in de praktijk.
  • Je bent zelfstandig, kritisch, proactief, communicatief, georganiseerd en nauwkeurig.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en beheerst het Engels ook redelijk goed.
  • Je bent op de hoogte van wet- en regelgeving.
  • Je komt goed uit de voeten met computers en ERP-systemen. En beheerst MS Office vrij goed: Word, Excel en Outlook.
Waar kom je te werken?

Jij gaat specifiek aan de slag voor Startflow BV, maar je staat Sellon BV en Luitec BV net zo goed bij voor de administratie. Startflow is specialist in procesafsluiters en pneumatische besturingen. Startflow heeft al meer dan 50 jaar ervaring in de farmaceutische- en voedingsmiddelenindustrie, de chemische industrie en de energiesector. En verzorgt deskundig advies, engineerings- en assemblageopdrachten en doet onderhoud aan componenten en systemen

Een dynamisch familiebedrijf

Startflow vormt samen met Sellon en Luitec een familiebedrijf genaamd Van Stenis Group. Met ruim 60 collega’s binnen de groep leggen we de nadruk op het aangaan van duurzame relaties. Met klanten, leveranciers én onze medewerkers. Intern houden we het graag zo eenvoudig mogelijk: korte lijnen en een informele, open werkomgeving. Als collega’s werken we graag naast elkaar, samen, als team. Net zo belangrijk vinden we het trouwens, dat we plezier hebben in wat we doen.

Meer informatie over ons vind je op: www.startflow.nl

 

Enthousiast geworden?

Twijfel niet en stuur je vragen of cv naar Jessica en Stijn. Je kan onze HR-medewerkers bereiken via hr@startflow.nl